Regulamin
Ogólne
- Prosimy o dokładne przemyślenie kwestii członkostwa: jeśli wiesz, że nie masz czasu na udzielanie się na blogu, a Twoje chęci okażą się tylko iskrą słomianego zapału: nie zapisuj się. Każdy ma obowiązki i zajęcia - jednak jak się już na coś decydujemy, wywiązujmy się z tego! Nie wymagamy codziennej aktywności acz stosunkowo regularnej. Życie na blogu nie będzie toczyło się zbyt gwałtownie.
- Dłuższe nieobecności zgłaszamy komuś ze Starszyzny, najlepiej Przywódcom bądź Zastępcom. Z powodu problemów z aktywnością będziemy robić od czasu do czasu listy obecności.
- W opowiadaniach i komentarzach w świecie Killinthoru nie należy używać pisma typu: XD, ;P. Komunikację między autorami umieszczamy w kwadratowych nawiasach [ ].
- Wszelkie słowa uważane za obraźliwe, oraz treści erotyczne są dopuszczalne. Zachowajcie jednak umiar.
Legalność
- Bezwzględnie zakazuje się kopiowania twórczości innych i zamieszczania jej na blogu.
- Należy podawać źródła wszelkich obrazków pojawiających się na blogu.
- Koniecznie trzeba linkować wszystkie obrazki wstawiane na bloga, aby nie zjadać jego pojemności.
- Zabronione jest przerabianie obrazków. Uszanujmy pracę autora.
Organizacyjne
- W razie jakichś problemów z niewstawieniem danych itp., należy to zgłosić komuś ze Starszyzny, a zostanie to zapewne szybko nadrobione.
- Jeśli ma się przygotowane fotki na przyszłość dla swych postaci, to można je zgłosić dla Starszyzny, która dopilnuje, by nie zostały zajęte przez nikogo innego. To samo tyczy się zajmowania smoczych jaj w Hodowli.
SPAM i sojusze
- Tych, którzy chcą zawrzeć sojusz/zamieścić SPAM, kieruję do zakładki Sojusze/SPAM. Komentarze dotyczące tych spraw znajdujące się w innych miejscach oraz wielokrotnie powtarzane, o tej samej treści, będą usuwane.
Fabuła
- Przy poruszaniu się po naszym świecie, Killinthorze, należy trzymać się opisu siedziby (sytuacje rozgrywające się w zamku), mapy oraz głównych wątków (tj. sojusze z innymi zakonami, etc.)
- Czasy panują takie, jak w większości fantasy RPG - czasy miecza i topora, zbroi i jazdy konnej. Oraz magia i smoki, oczywiście. :P Ogółem trzymamy się reguły istnienia więzi między jeźdźcem, a smokiem. Różne są jej konsekwencje, m.in. umiejętność telepatycznego porozumiewania się, wspólne odczuwanie emocji, bólu, etc, co tam wam do głowy przyjdzie. Zazwyczaj jest to połączenie ich dusz, serc i umysłów, jakoby odnalazły się w końcu dwie części całości. Śmierć smoka oznacza śmierć jeźdźca i na odwrót. Oczywiście mogą istnieć wyjątki.
- Każde jajo w Hodowli Zakonu ma swój "dokument", coś jak rodowód. Jest na nim napisane, skąd pochodzi, jakiej jest rasy, itp. Jednak to nie my wypełniamy ów dokumentu, a osoba, która wybiera jajo z Hodowli, kreuje go sobie do woli, tak jak smoka/smoczycę (nie dotyczy sytuacji, w której jajo jest w jakikolwiek sposób związane z członkami Zakonu i już ma jakieś narzucenia, np. jest córką/synem członków Zakonu, bądź w większości przypadków rasy, którą zwykle podajemy oraz miejsca, skąd przybyło - a nie miejsca, z którego pochodzi). Jest to taki mały szczególik, który ma zapobiec niejakiej luce w przeszłości nienarodzonego smoczęcia, co by nie było, że "jajo spadło z nieba" i nikt nic nie wie, skąd się wzięło w Zakonie. A tak to przynajmniej będzie punkt zaczepienia, że w dokumencie napisali tak i tak. Oczywiście, ktoś może wykreować dokument tak, że nie będzie posiadał żadnych informacji, rodzice, pochodzenie, rasa nieznana itp, jeśli tylko chce. Starszyzna wręcza ów "dokument" osobie, która bierze pod opiekę jajo, najczęściej pod postem powitalnym, bądź potem pod fotkami. Taki drobiazg ;)
- Zakazane jest opisywanie czyichś postaci w błędnym/negatywnym świetle bez zgody autora. Zdecydowanie psuje to zabawę i rodzi konflikty, a nie o to tutaj chodzi. Przykładowo: postać jest świetnym wojownikiem, a w czyjejś notce widnieje jako niedorajda potykająca się o własny oręż. Oczywiście nie mówię tutaj o wyrażaniu poglądów swojej postaci na temat innej, czy też wzajemnemu okazywaniu wrogości czy niechęci, np. nasza postać może właśnie uważać doskonałego wojownika za niedorajdę potykającą się o własny oręż, bądź piękną kobietę za szkaradną wiedźmę, jednak jest to ocena subiektywna i niekoniecznie musi być zgodna z prawdą. Może wyzwać inną postać na pojedynek, jednak nie decydować o tym, czy akurat w tym momencie przeciwnikowi powinie się noga, sprawiając, że stanie się pośmiewiskiem. Powinna istnieć zgodność między prowadzącymi dialog, a zakończenie pojedynku winno być ustalone między autorami. Mam nadzieję, że rozumiecie. :d
- Dołączając, należy wprowadzić postać, której nie prowadzi się na żadnym z pozostałych zakonów. W końcu to wciąż jeden świat.
- Dzienny limit notek wynosi 3, po jednej na jeźdźca i smoka.
- Zakazane jest wyolbrzymianie mocy, gdyż nikt nie jest przecież wszechmogący, trzeba się skupić na czymś, w czym jest się doskonałym. Wady są równie ważne i potrafią dodać ciekawego rysu postaci.
- Pory roku panują takie, jak w rzeczywistości - kalendarzowo, zatem opisujemy w swoich opowiadaniach i komentarzach zjawiska pogodowe charakterystyczne dla tego okresu (nie musi dotyczyć sytuacji, gdy miejscem akcji nie jest Zakon, ani jego tereny).
- Misje wolno wykonywać w dowolnym czasie, lecz nie tak długim, aby przykładowa osoba, której mamy pomóc, zdążyła odejść z tego świata. :) Wiemy jednak, że napisanie takowej, by była przyzwoitej długości i miała ciekawą zawartość jest jednak czasochłonne.
- Trzymajmy się tematyki bloga. Jest to Zakon Smoczych Jeźdźców. Nie musisz od razu mieć smoka/jeźdźca. Możesz dołączyć jako jeden z nich i opisywać przez x czasu swoje dzieje (oczywiście, przybyłeś do Zakonu, więc akcja w pewien sposób powinna odnosić się do Killinthoru i Zakonu), może i zupełnie nie wskazujące na zdobycie towarzysza. A może chcesz zostać zamkowym duchem? Pustelnikiem mieszkającym w okolicznym lesie? Czemu nie! Jesteśmy otwarci na nowe i nietypowe propozycje, więc jak wpadniesz na jakiś pomysł, napisz do nas.
Na znak, że przeczytałeś regulamin, zamieść przy zgłoszeniu zwrot "Lumen et Tenebrarum".
Dziękujemy za uwagę!
Pełne prawa autorskie należą do Starszyzny OCA - Ordo Corvus Albus, którym bardzo dziękuję za udostępnienie ;). Dodałam jedynie parę akcentów od siebie.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz